czwartek, 12 czerwca 2014

Witam

Mam na imię Paulina.
Uwielbiam ćwiczyć gimnastykę :)
Blog powstał po to aby ukazać wam piękno tego sportu :)
Dla większości ludzi Gimnastyka jest bardzo łatwa i bezsensowana , cóż , tak nie jest aby coś osiągnąć trzeba dużo ćwiczyć i poświęcać temu czas .
Oto kilka rzeczy które umiem i o których po kolei będę wam pisać jak je zrobić oraz kilka innych informacji na ich temat .
-szpagat
-gwiazda na dwóch rękach
-gwiazda na jednej ręce
-mostek ze stania do stania
-stanie na ręce
-stanie na rękach
- nogę za głowę i na drugiej wstać
-pozycję skorpiona
-pozycję krokodylka
-fokę
-dwie nogi za głowę
Jeszcze się uczę, wszystkiego nauczyłam się sama :)
Nie jeździłam na żadne zajęcia , większość z was uzna to za nieprofesjonalne ale ja to robię bo lubię robić coś tak pięknego, uwielbiam to.
Tak więc mogę wam tylko powiedzieć że mam naście lat i że chętnie odpiszę na komentarze i udzielę rad dotyczących gimnastyki.
Powiem jak zrobić bezpieczne te ćwiczenia oraz opiszę wam historię jak zaczęłam ćwiczyć ;)
Miłego czytania i ćwiczenia.

                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz