piątek, 10 października 2014

Wielu ludzi mówi ,że nie interesuje ich gimnastyka...
A zasadnicze pytanie brzmi: A próbowałaś/eś?
Ludzie wiążą ból z czymś nieprzyjemnym
Nikt nie powie że ból jest przyjemny no, ale czasem gdy ktoś naprawdę lubi ćwiczyć to lubi tez i ból z tym związany uświadamia sobie ,że to ,że go coś boli oznacza że jednak coś z siebie daje i czegoś od siebie wymaga.
W gimnastyce normalny ból, zakwasy po ćwiczeniach , powinniśmy sobie tłumaczyć tak: 
-coś z siebie dałam
-ćwiczyłam i ma prawo mnie to i to boleć.
-boli mnie to i to ale przynajmniej widać, że się staram
 Nie powinniśmy mówić sobie tak:
-Boli mnie,przestane ćwiczyć to chyba nie dla mnie 
                -Ten ból jest straszny, ludzie jak można to znosić
;)

http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/68340_owoce_minki.jpg 
Nasze buźki po ćwiczeniach powinny być takie jak minki tych owoców ( w tym przypadku to kiwi ma minę : co zrobiłam/em źle?)
Tak więc: nie załamujcie się i kiedy wam coś nie wyjdzie nie rezygnujcie za dużo się poświęciliscie żeby się teraz poddać i wszystko cofnąć do poziomu 0, tak wiec pozdrawiam i zapraszam do dalszych ćwiczeń Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz